Для підтримання комфортної температури в автомобілі використовується спеціальна рідина під назвою фреон. Щоб забезпечити належну роботу системи кондиціювання, необхідно регулярно перевіряти рівень фреону, оскільки він поступово зменшується. Якщо після доливання рідини Ви помітили раптове падіння її рівня та повільне охолодження автомобіля, це може свідчити про надмірну втрату фреону. Якщо виникли подібні проблеми, рекомендуємо звернутися до автосервісного центру "Харків-АВТО", який розташований за адресою: Харківська обл., смт Пісочин, вул. Надії, 15.
Система клімат-контролю допомагає тримати баланс температур всередині авто. Не пересушуючи повітря, вона гріє взимку та приємно охолоджує в літню спеку. А ще очищує повітря всередині, адже нівелює потрапляння в салон машини пилу та бруду ззовні.
Майстри автосервісного центру "Харків-АВТО" зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.
Негативні наслідки втрати фреону в системі кондиціонування можуть проявитися не одразу. Кондиціонер все ще може працювати, хоча його функціональність буде значно знижена. Така ситуація є досить небезпечною, оскільки при кожному запуску кондиціонера двигун машини буде вимушений працювати на підвищених потужностях, а це з часом призведе до доволі серйозних наслідків.
Для збереження автомобіля у хорошому стані та запобігання серйозним проблемам рекомендується дослуховуватися порад автомеханіків та проходити технічний огляд транспортного засобу щонайменше раз на рік. Якщо виникають певні ознаки, такі як повільне охолодження салону, шумна робота кондиціонера, особливо в перші хвилини після запуску, або поява неприємного запаху в салоні, це може бути ознакою пошкодження кондиціонера.
Одним з перших етапів ремонту та чистки кондиціонера є відкачування залишків старого фреону та перевірка резервуара на наявність тріщин, які можуть призвести до витоку рідини. У разі необхідності проводиться детальна діагностика, що може включати розбирання торпеди. Після виявлення та усунення проблеми рухомі деталі компресора змащуються оливою, а резервуар заправляється новим фреоном.
Незважаючи на те що ця процедура може здатися простою, її проведення вимагає професійного досвіду та вмінь. Ми використовуємо сучасне обладнання та сканери для точної та швидкої діагностики і запрошуємо Вас відвідати наш АЦ та переконатися у професійному рівні та майстерності наших фахівців.